Na zdjęciu pod spodem poprawnie podłączony przycisk
Poniżej BŁĘDNIE połączone kabelki do przycisku. Dlaczego? Człowiek się uczy całe życie – okazało się, że osobno 'idzie’ odczyt stanu przycisku, osobno zasilanie LED. Tutaj – źle podłączyłem do zasilania LED z wyjścia sterującego na kontrolerze.
No ale świeci 😉
Wszystkie kabelki podłączone. Jak się później okazało, te po lewej nie są potrzebne w mojej konfiguracji. Tam można podłączyć przyciski do włączenia 'Turbo’ w joysticku.
Jeszcze kilka rzutów wszystkiego. Te białe mają mniejszą średnicę – ważne jeżeli będziecie wiercić dziury.
I poniżej już poprawnie podłączone. Inne kabelki do sterowania, inne do zasilania LED.
Teraz sama listewka do montażu… Ile ja się nawierciłem przy robieniu dziur pod joysticki, to moje. Na szczęście pod przyciski otwory wywiercił kolega stolarz – wystarczyło delikatnie papierem ściernym podszlifować.
Dlaczego był problem z joystickami? Ponieważ sklejka ma 1 centymetr, a drążek musi się w niej swobodnie poruszać, żeby wybrać kierunki, dlatego trzeba ją konkretnie rozwiercić.
Jako że 1 centymetr – musiałem dobrać odpowiednio mocne, ale krótki śruby. Okazało się, że 12 milimetrów zda egzamin.
23 year old Nuclear Power Engineer Rollin Cater, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Blood River and Foreign language learning. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster. zawartosc
Bardzo ciekawy artykuł. Cieszę się, że tutaj trafiłem
Świetnie napisane ! Pozdrawiam
Ciekawe rozwiązanie
Interesujący wpis
Super artykuł